07 квітня, 2021

Всесвітній день здоров'я!!!Пишаюсь своїми учнями!!! #6-Г клас# #12школа #7квітня_Всесвітній_день_здоровЯ #12обирає_здоровЯ #Обирай_здоровЯ_разом_з_нами Будьте здорові!

 #12школа #7квітня_Всесвітній_день_здоров`Я #12обирає_здоров`Я #Обирай_здоровЯ_разом_з_нами

Будьте здорові!🚵‍♂️🏂🤽‍♀️🍏🧅🥕🏋️‍♀️⛹️📗📘







«Здоров'я — дорожче золота» — цей вислів старий як світ. Якщо не помиляюся, він належить Вільяму Шекспіру.

Ці слова були актуальними в ХVI столітті, і не втратили свого значення в ХХІ. Мабуть, сьогодні вони є як ніколи доречними. Напевно, саме тому 7 квітня увесь світ відзначатиме Всесвітній день здоров'я.

Ця дата була обрана невипадково. 7 квітня 1948 року був прийнятий статут Всесвітньої організації охорони здоров'я. Саме цей день вважається офіційною датою створення Всесвітньої організації охорони здоров'я.

Чому ця дата така важлива?

Чому має загальносвітове значення?

Чому важливо берегти своє здоров'я?

І ще багато чому? чому? чому?

Відповісти не складно! Тому що:

🖍Бути здоровим — модно!

🖍Бути здоровим — зручно!

🖍Бути здоровим — розумно!

✅Здоров'я — це найбільше багатство!

✅Здоров'я — це краса!

✅Здоров'я — це щастя!

✅Здоров'я — це запорука успіху!

         Кажуть, без здоров'я немає щастя, проте правда і в протилежному: коли ми щасливі, це покращує наш фізичний стан. Так вважає науковець Лаура Кубзанські, яка протягом цілих 20 років досліджувала вплив емоцій на здоров'я людини. Вона довела, що певні особисті риси (як вроджені, так і набуті у процесі життя) допомагають уникнути серцево-судинних хвороб, а також діабету і депресії. Що ж це за риси?👎👎👎

📌Відчуття ентузіазму.

📌Оптимізм.

📌Підтримка сім'ї та друзів.

📌Здатність уникати стресових ситуацій або успішно їх долати.

📌Вибір здорового способу життя.

Що ж, тепер Ти бачиш, юний читачу бібліотеки, над чим потрібно попрацювати, аби не хворіти!

А що ж іще, окрім психологічної гармонії, зміцнює наше здоров'я. А це -#правильне_харчування 🍏🍅🥦🥕🧄🧅 #рух🏂🚵‍♂️🤽‍♀️ #режим🌙👩

Як бачиш, найперші кроки до здорового способу життя дуже прості.

Немає коментарів:

Дописати коментар